13.07.2012

Rap tlenem.



Są noce kiedy błaga się o sen, bo jest jak śmierć a myśli są wtedy mordercami .



 




Zajebałeś kawałek nieba, a że nie miałeś gdzie schować to wsadziłeś do oczu, tak?






PŁOMIENIEM UCZUĆ WZNIECIĆ W CZŁOWIEKU POŻAR.






i pamiętaj dziewczyno, zawsze jest ktoś, kto nienawidzi patrzeć na Twoje łzy, a każdy Twój smutek jest również jego smutkiem. Zawsze jest i będzie ktoś dla kogo będziesz najlepsza, najpiękniejsza, nawet bez makijażu o 4 nad ranem i z papierosem w ręce. Ktoś, kto spogląda na Ciebie ukradkiem i wyobraża sobie przeróżne historie, myśli przed snem, śni, wspomina. Ktoś, kto znając osobowy powód Twojej złości ma ochotę go zabić, a z Tobą uciec i sprawić, że będziesz szczęśliwa. Zawsze jest taki ktoś, nawet, gdy nie zdajesz sobie z tego sprawy.







Jebać diabła synu, napluj mu ode mnie w ryj. Ja wchodzę do gry w której pełno dwulicowych żmij.






To boli tak, że chyba znów się najebie, bo nie wiem co kochałem bardziej świat czy Ciebie.





Lepiej zmów pacierz synu, ja przybyłem by niszczyć i nawet jak się położę to jestem od Ciebie wyższy.




Wierzę w nas, czas w coś uwierzyć. Żyjmy tak Jakby jutra miało nie być.







Mam swoje marzenia, jak się spełnią to w nie uwierzę, daj mi w końcu wiarę, bo na razie posiadam tylko wiedzę. Daj mi też jakiś powód nad sobą do dumy, powiedz jak wygląda piękne ciało a jak piękny umysł.






Nie jestem romantykiem , ale pokaż mi uczucia, bądź moim nauczycielem ciągle mnie nauczaj, oddaj mi płuca , które i tak są doszczętnie zepsute, zniszcz moje nałogi , które sam za bardzo lubię..





Ja będę jeden, to Ty będziesz jedna, daj mi miłość, ja jej nie zaniedbam.





 Właściwie to gdy w serce wbijała mu sztylet, on prosił, błagał skarbie zostań jeszcze chwilę..




 Teraz, zostały te wspomnienia i łzy I trzeba żyć kurwa, i trzeba żyć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz