20.08.2012





 burza uczuć. sztorm łez. huragan smutku.






Nie jestem romantykiem , ale pokaż mi uczucia, bądź moim nauczycielem ciągle mnie nauczaj, oddaj mi płuca , które i tak są doszczętnie zepsute, zniszcz moje nałogi , które sam za bardzo lubię.





Tak długo znamy się, a ja wciąż czuję, że za krótko, bo uczucie lubi spieprzyć i czasem pójść na urlop.






- jak tam studia? pozaliczałeś już wszystko?
- nie no stary, tak jak się umawialiśmy, Twojej laski nawet nie dotknąłem.






Pij, pij, pij, pij aż do dna niech ci w bani gra, auć, sialalala.








Dzieli nas czas, nie odległość.







Chciała tylko jego oczu i ramion, on patrząc na nią chyba czuł to samo.







- czym jest miłość?
- śmiercią.






Bo to jest jak ćpanie, wiesz, że robisz źle, ale i tak dociągniesz kreskę do końca.







Nie udław się swoim ego kolego.






 jebane dno jest po to, żeby się od niego odbić.






 masz przy sobie jakieś psie żarcie ? - nie, a czemu pytasz ? - bo ta suka się tutaj zbliża i myślałam, że wyczuła jakieś chrupki czy coś. :D




miłość do życia, jest jak toksyczny związek. zdradzacie się wzajemnie wierząc, że będzie dobrze. i chociaż mówisz, że jest kurwą, to nie oddasz jej za nic. ranicie się wzajemnie, ale tak, żeby nie zabić.



 A gdybym umarła.. przez ile dni byłbyś smutny?




 Serce, które zwątpiło w istnienie dobra.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz